افزایش ترافیک وردپرس از طریق اینستاگرام

افزایش ترافیک هدف اصلی هر نوع کسب وکار و بازاریابی، ایجاد یک برند است. در عرصه بازاریابی،
مخاطبان هر روز بیشتر از پیش به سمت محصولات و خدمات قابل اطمینان روی میآورند.
مصرف کنندگان نسبت به برندهایی که میتوانند به آنها اعتماد کنند وفادارتر هستند.
بنابراین هر چه اعتماد مخاطب به یک برند بیشتر باشد، احتمال فروش آن برند نیز بیشتر میشود.
از سال ۲۰۱۸، اینستاگرام سومین شبکه اجتماعی محبوب جهان شناخته شده است،
این شبکه اجتماعی محبوب با ۸۰۰ میلیون کاربر فعال میتواند بستر مناسبی
برای شناساندن خود به مخاطبانتان، و کسب درآمد از ایستاگرام باشد
و تنها با یک بایوی جذاب میتوانید کاربران را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید.
پس برای آشنایی با نحوهی دریافت ورودی از اینستاگرام برای وردپرس تا اخر این مقاله با ما همراه باشید.
دریافت ورودی از اینستاگرام برای وردپرس
آنچه در این مقاله به اختصار خواهید خواند:
- چرا باید از اینستاگرام برای افزایش ترافیک وبسایت استفاده کنیم؟
- بررسی اجزای مختلف اینستاگرام
- روشهای افزایش ترافیک سایت
چرا باید از اینستاگرام برای افزایش ترافیک وبسایت استفاده کنیم؟
رسانههای اجتماعی به خصوص اینستاگرام سکویی مناسب برای جلب توجه فوری به هر چیزی
که از نظر بصری برای مخاطبان جذاب است میباشد. این اپلیکیشن محبوب به عنوان دومین پلتفرم پرکاربرد
پس از فیسبوک، زمینهای مناسب برای صاحبان کسبوکار که به دنبال ترافیک بیشتر به
وبسایتهای وردپرس خود هستند میباشد؛ پس به جای استفاده از این نرمافزار به عنوان
سرگرمی میتوان با رعایت اصول و قوانین صحیح بازدید سایت
خود را افزایش داده و رتبهی سایت خود را از طریق همین نرمافزار چندین برابر کنید.
بررسی اجزای مختلف اینستاگرام
بیاو اینستاگرام
بایو اینستاگرام از تاثیرگذارترین راههای جذب و افزایش ورودی سایت است که هرگز نباید از آن غافل شد.
داشتن یک بایو خوب نشان دهندهی هویت شما و کسبوکار شماست. ک
اربران بعد از مشاهدهی عکس پروفایل و نام کاربری قطعا نگاهی به بیوی اینستاگرام شما خواهند انداخت.
پس لازم است نکات مهم و جذاب از کسبوکارتان را به طور خیلی مختصر و مفید در حداکثر چهار خط بیان کنید.
تصویر پروفایل
آواتار یا تصویر پروفایل اولین چیزی است که بازدیدکنندگان در زمان بازدید از پیج شما مشاده میکنند،
پس باید تصویر پروفایل شما در عین سادگی باکیفیت،
مرتبط با کسبوکار، تصویری از لوگوی مجموعه یا عکسی از محصولات شما باشد.
نام کاربری
نام کاربری شما درست در زیر عکس پروفایل شما قرار میگیرد و استفاده
از کلمات کلیدی در آن به افزایش بازدید کاربران کمک زیادی خواهد کرد.
نامی که دراین قسمت در نظر میگیرید باید یکتا، منحصربفرد، مرتبط با فعالیت شما، خوانا و به راحتی قابل جستجو باشد.
لینک وبسایت
در قسمت بایوی اینستاگرام تنها یک محل برای افزودن مستقیم لینک وبسایت اصلی خود وجود دارد.
این بخش مهم از اینستاگرام را دست کم نگیرید و برای هدایت به صفحه اصلی وبسایت
خود یا یک محتوای خاص از این لینک استفاده کنید که توصیه میشود آخرین یا محبوبترین مطالب
خود را تبلیغ کنید(این لینک را میتوانید به طور منظم تغییر دهید.)
دسته بندی یا Category
اگر پروفایل شما بیزینس یا تجاری است یک دستهبندی مناسب و مرتبط با فعالیت خود به طور مثال نویسنده،
ورزشکار، نقاش و … انتخاب کنید. مزیت انتخاب دسته بندی این است که دیگر نیازی نیست
از فضای اختصاصی بایو برای توضیح نوع فعالیتتان استفاده کنید.
Call To Action
CTAها یا دکمههای تماس، قابلیت جدید اینستاگرام میباشد و کمک میکند تا فضای اختصاصی بایو کمتر اشغال شود.
با کمک این ویژگی در اکانتهای بیزینس یا تجاری میتوانید متن بایوی خود را کوتاهتر و اطلاعاتی
مانند ایمیل، آدرس، پیام کوتاه و تماس تلفنی را به صفحهی خود بیفزایید.
فعال کردن این قابلیت از Edit Profile و Options Contact امکانپذیر است.