حسین سعیدی

برنامه نویس

طراح سایت

سئوکار

فریلنسر

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حسین سعیدی

برنامه نویس

طراح سایت

سئوکار

فریلنسر

نوشته های بلاگ

افزایش ترافیک وردپرس از طریق اینستاگرام

مرداد ۲۶, ۱۳۹۹ سئو
افزایش ترافیک وردپرس از طریق اینستاگرام

افزایش ترافیک هدف اصلی هر نوع کسب وکار و بازاریابی، ایجاد یک برند است. در عرصه بازاریابی،

مخاطبان هر روز بیشتر از پیش به سمت محصولات و خدمات قابل اطمینان روی می­‌آورند.

مصرف کنندگان نسبت به برندهایی که می­‌توانند به آنها اعتماد کنند وفادارتر هستند.

بنابراین هر چه اعتماد مخاطب به یک برند بیشتر باشد، احتمال فروش آن برند نیز بیشتر می­‌شود.

از سال ۲۰۱۸، اینستاگرام سومین شبکه اجتماعی محبوب جهان شناخته شده است،

این شبکه اجتماعی محبوب با ۸۰۰ میلیون کاربر فعال می­‌تواند بستر مناسبی

برای شناساندن خود به مخاطبانتان، و کسب درآمد از ایستاگرام باشد

و تنها با یک بایوی جذاب می­‌توانید کاربران را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید.

پس برای آشنایی با نحوه‌­ی دریافت ورودی از اینستاگرام برای وردپرس تا اخر این مقاله با ما همراه باشید.

دریافت ورودی از اینستاگرام برای وردپرس

آنچه در این مقاله به اختصار خواهید خواند:

  • چرا باید از اینستاگرام برای افزایش ترافیک وبسایت استفاده کنیم؟
  • بررسی اجزای مختلف اینستاگرام
  • روش­‌های افزایش ترافیک سایت

چرا باید از اینستاگرام برای افزایش ترافیک وبسایت استفاده کنیم؟

رسانه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام سکویی مناسب برای جلب توجه فوری به هر چیزی

که از نظر بصری برای مخاطبان جذاب است می­‌باشد. این اپلیکیشن محبوب به عنوان دومین پلتفرم پرکاربرد

پس از فیس­بوک، زمینه­‌ای مناسب برای صاحبان کسب­‌وکار که به دنبال ترافیک بیشتر به

وبسایت­‌های وردپرس خود هستند می‌­باشد؛ پس به جای استفاده از این­ نرم‌­افزار به عنوان

سرگرمی می‌­توان با رعایت اصول و قوانین صحیح بازدید سایت

خود را افزایش داده و رتبه‌­ی سایت خود را از طریق همین نرم‌­افزار چندین برابر کنید.

بررسی اجزای مختلف اینستاگرام

بیاو اینستاگرام

بایو اینستاگرام از تاثیرگذارترین راه­‌های جذب و افزایش ورودی سایت است که هرگز نباید از آن غافل شد.

داشتن یک بایو خوب نشان­ دهنده­‌ی هویت شما و کسب­‌و­کار شماست. ک

اربران بعد از مشاهده‌­ی عکس پروفایل ­و نام کاربری قطعا نگاهی به بیوی اینستاگرام شما خواهند انداخت.

پس لازم است نکات مهم و جذاب از کسب‌­و­کارتان را به طور خیلی مختصر و مفید در حداکثر چهار خط بیان کنید.

تصویر پروفایل

آواتار یا تصویر پروفایل اولین چیزی است که بازدیدکنندگان در زمان بازدید از پیج شما مشاده می‌­کنند،

پس باید تصویر پروفایل شما در عین سادگی باکیفیت،

مرتبط با کسب­‌و­کار، تصویری از لوگوی مجموعه یا عکسی از محصولات شما باشد.

نام کاربری

نام کاربری شما درست در زیر عکس پروفایل شما قرار می‌­گیرد و استفاده

از کلمات کلیدی در آن به افزایش بازدید کاربران کمک زیادی خواهد کرد.

نامی که دراین قسمت در نظر می‌­گیرید باید یکتا، منحصربفرد، مرتبط با فعالیت شما، خوانا و به راحتی قابل جستجو باشد.

لینک وب­سایت

در قسمت بایوی اینستاگرام تنها یک محل برای افزودن مستقیم لینک وب­سایت اصلی خود وجود دارد.

این بخش مهم از اینستاگرام را دست کم نگیرید و برای هدایت به صفحه اصلی وبسایت

خود یا یک محتوای خاص از این لینک استفاده کنید که توصیه می­‌شود آخرین یا محبوب‌­ترین مطالب

خود را تبلیغ کنید(این لینک را می­‌توانید به طور منظم تغییر دهید.)

دسته بندی یا Category

اگر پروفایل شما بیزینس یا تجاری است یک دسته‌بندی مناسب و مرتبط با فعالیت خود به طور مثال نویسنده،

ورزشکار، نقاش و … انتخاب کنید. مزیت انتخاب دسته بندی این است که دیگر نیازی نیست

از فضای اختصاصی بایو برای توضیح نوع فعالیتتان استفاده کنید.

Call To Action

CTAها یا دکمه­‌های تماس، قابلیت جدید اینستاگرام می‌­باشد و کمک می­‌کند تا فضای اختصاصی بایو کمتر اشغال شود.

با کمک این ویژگی در اکانت­‌های بیزینس یا تجاری می­‌توانید متن بایوی خود را کوتاه‌­تر و اطلاعاتی

مانند ایمیل، آدرس، پیام کوتاه و تماس تلفنی را به صفحه‌­ی خود بیفزایید.

فعال کردن این قابلیت از Edit Profile و Options Contact امکانپذیر است.

برچسب ها:
درج دیدگاه

هشت − 6 =